nüvi 2012

2011-11-24 16:00

Garmin introduceert de 2012 serie van nüvis, een complete range van satelliet navigatie om tegemoet te komen aan de wensen van iedere consument qua lifestyle en budget. Dit maakt het kiezen voor de juiste navigatie gemakkelijker dan ooit tevoren.

Garmin® introduceert de 2012 serie van nüvi® satelliet navigatie

Nieuw in de 2012 lijn zijn de geavanceerde Guidance 2 en 3 navigatie modules voor een snellere , meer intuïtieve gebruikerservaring en uitgebreide specificaties die resulteren in Garmin’s beste GPS navigatie tot nu toe.

“Of je nu student, een drukke ouder die de kinderen overal naar toe brengt, of een snelheidsduivel die veel tijd doorbrengt in de auto bent, de gelaagde structuur van de 2012 nüvi lijn maakt het eenvoudiger om de specificaties en het prijspunt te kiezen dat bij je past” vertelt Remco Flikweert, General Manager Garmin Nederland B.V. “De ESSENTIAL, ADVANCED en PREMIUM lijn hebben specificaties en mogelijkheden die meer doen dan je van A naar B brengen. Ze zorgen ervoor dat het iedere dag rijden eenvoudiger wordt en geven tijd en brandstof besparende voordelen dat alleen een toegewijd navigatie systeem kan bieden.”

ESSENTIAL: De nüvi 30/40/50 serie is het perfecte startpunt. Het levert GPS navigatie op de meest eenvoudige manier met accurate aanwijzingen en gesproken straatnamen. Dit instapmodel is budgetvriendelijk en gemakkelijk in het gebruik. Dit maakt deze serie een goede oplossing voor de beginnende autorijder, student of als extra navigatiesysteem in de tweede auto.

ADVANCED: De nüvi 2405 en 2505 serie biedt geraffineerde specificaties voor een aantrekkelijke prijs, een ideale keuze voor de multi-tasking ouder of de forens. De Advanced lijn wordt geleverd met Guidance 2, een nieuwe navigatie module voor een snellere, intuïtievere gebruikerservaring die de snelheid en accuraatheid van de zoekopdracht vergroot. Tot 10x sneller POI’s zoeken en tot 2x sneller routes vinden. Bepaalde modellen hebben zelfs het “call me angel” kenmerk dat je de mogelijkheid geeft om je nüvi een naam te geven. Dit zorgt ervoor dat de nüvi wakker wordt en direct gebruikt kan worden voor handsfree gesproken opdrachten.

Met Guidance 2 worden lastige knooppunten en afritten eenvoudiger door het gebruik van photoReal™ knooppuntbeeld. Borden en knooppunten op de route worden realistisch getoond door middel van gedigitaliseerde foto’s om duidelijk aan te geven wat de juiste baan is op knooppunten en afritten. De database van Garmin bevat nu 34.000 knooppuntbeelden in Europa.

Ook onderdeel van Guidance 2 is 3D Traffic. Een Garmin navigatie systeem met 3D Traffic technologie combineert informatie uit het verleden met 80 miljoen verkeersbronnen in het heden en voorspelt hiermee het verkeer in de toekomst. ‘s Werelds meest uitgebreide verkeersinformatie technologie ontvangt 2 miljard gegevens per maand van GPS systemen en daarnaast 80 miljoen bronnen op de weg om ervoor te zorgen dat Garmin gebruikers weten waar het verkeer stil staat en nog belangrijker hoe ze het verkeer kunnen vermijden.

PREMIUM: De nüvi 3400 serie is Garmins premium lijn van PNDs. Het design van de populaire nüvi 3700 serie wordt gecombineerd met Guidance 3. Met minder dan 9 mm is dit de dunste navigator in de wereld. Het ontwerp heeft een capacitief touchscreen interactie en een automatische duale schermoriëntatie. Met de meest robuuste specificaties verkrijgbaar op ieder product, is deze productserie perfect voor mensen die het beste willen dat Garmin te bieden heeft.

Guidance 3 is de meest innovatieve module van Garmin en bevat alle kenmerken die de Guidance 2 ook heeft plus meer. Guidance 3 heeft photoReal knooppuntbeeld uitgebreid met Bird’s Eye knooppuntbeeld. Deze stress verlagende technologie geeft een compleet overzicht van de juiste baan die gekozen moet worden op een complex knooppunt waar meerdere manouvres nodig zijn. Daarnaast hebben de modellen myTrends™; een voorspellende specificatie die automatisch de favoriete route bestemming herinnert en de voorspelling toont en de verwachte aankomsttijd (ETA) aangeeft zonder dat de berijder de route hoeft te activeren and 3D terrain & gebouwen voor een werkelijk beeld van de weg voor je.

Voor degenen die al een nülink! connected product hebben, is de Guidance 3 verbeterd door gebruik te maken van het 3D Traffic Live network dat sneller meer gedetailleerde updates levert. 3D Traffic Live maakt gebruik van ‘s werelds meest uitgebreide geografische data collective systeem network en bevat revolutionaire technologie.

De 2012 nüvi productlijn wordt in november 2011 verwacht. Voor meer informatie over de individuele modellen, specificaties en prijzen kijk op http://www.garmin.com/move.